Thursday 15 November 2012

Khemah IKEA


Bkn berkhemah di IKEA ye hadek2...ni beli khemah di ikea...terpengaruh aku tgk khemah ikea ni..asalnye ternpk ade sorang nyonya ni bawak masa nk byr tiket parking kt ikano...ni aku npk masa abis mkn sushiking ler aritu..masa tu kn dh mlm..jauh plak ler haa nk melangkah dr ikano ke ikea kan..dlm erti kate lain mamadnd malas hamatsss...

esoknye, ari senin lepas, aku google ler kt internet..npk ler haa...rege pn okeh..rm59....pastu ntah cane aku tertanye kt nikki...nikki ckp laki dia otw ke ikea...pucuk dicita ulam mendtg....tros mak order sajok....sbb ptg mmg laki nikki amik dia kt opis..tak pasal laki dia pn bli 2..sbb nk bg kt anak dia 1...hahaahah...

blk umah, seprais gtuh..tros pasang siap2, ltk tepi katil aku...apesal tak ltk luar? sbb nyemak..pening aku mcm2 mende dh ade kt ruang tamu...lg ko nk tambah khemah ikea pulop...nk ltk bilik dnd? dh sempit mcm stor...kang bdk2 ni paksa aku teman main plak..ltk je dlm bilik aku...sng sket...kang time2 aku nk baring lelap2 ayam tu, bdk2 ni leh main...tayah paksa2 aku teman..mmg sah2 aku msk bilik aku kan? hikss...

ala dnd main tak spi 10mins..alasan, panas..takkan nk kena bli kipas plak kot..yg aku plg hangin, derang main antu2...bile salah sorang dok dlm, salah sorang dok luar, kang salah sorang kt luar akan wat sore antu...pastu salah sorang kt dlm dh terjerit2 mcm histeria...aku yg mmg kompom2 kt atas katil pn terjerit2 sbb hanginnnn ngn pangaii derang yg jerit2 terbingit2 tinge aku takleh tdo...tak memasal aku jd tarzan....hangin tawww!! yg plg kuat jerit mestiler danish sbb dh sah2 dia plg penakott...ikut sapelerteww....(tangan dibahu mata ke atas)...



0 comments:

Post a Comment

 
;