Tuesday 27 March 2012

Adorable Cik Aiyu

Entry basi..tp sebab internet kt umah aku prob, kt opis plak bz gils, maka makan tahunlah aku nk updet kisah di atas...

Pertemuan antara 2 benua..ewaahh..poyo kau cikbedah..hehehe..actually aku tak kenal pn sgt aiyu dan maknye...tp sbb my jiran aka mer ni sgtlah fanatik ngn cikaiyu, maka dia pn kenalkan blog maikorner kat aku...pestime bkk blog cikaiyu...mmg geraam tgk dia..pp dobot dan sgt comeelllsss...

sejak tu, mmg aku tak missed bc kisah cikaiyu dan ibunye yg sempooiii...ooo maknye aiyu pn jual henbeg...udahler aku ni gile henbeg...tp kutetapkan hatiku kerana itu semua duniawi dan nafsu nafsi..nk simpan duit bercoti2 obersi...:D

kebetulan, mak aiyu ade announce, dia blk msia...so sape2 nk jumpe blehlah sms/email dia...aku ni mmg tak amik pot nak jumpe org2 tak kenal..bkn aku sombong..tp aku pemalu lahh..tak reti nk start borak2..npk je aku kepoci tahap ayam...tp kalo awal2 tu mmg mak kemot2...

tapi si mer neh, gedik2 ajak aku jumpe aiyu..dia dh emel/sms mak aiyu rupanye..dia paksa gak aku teman....masa tu aku bru blk dr mana ntah..penat jalan..tp demimu jiran, kuturutkan jua..kiteorg jumpe kt bb area kt tropicana mall..kesian mak aiyu tgu kiteorg dkt sejam...spi aiyu dh boring kepenatan...jem yg hamattsss..tu psl lbt...pffftttt..

tp serius aku ckp, aiyu ni adorable sgt2..pp dia, ko rs nk geget...kalo anak aku, dh lama aku geget2...ni anak org, takot mak dia saman aku lak..kakakaakaka...dhler aiyu ckp 'jerman'..bertambah2lah comel..geram sgt2...dpt kiss2 dia even dia mengelak..sbb dia jenis bdk tak reti dok diam..ade je xtvt dia...antara xtvt terhebat, pakai kasut crocs comel aku...hahaahah..comel sgt2(yeleeww kasut aku tak comel..aiyu lg comel...saya tau...)...eee aku lempang gak dak aiyu ni sbb comel..ahahah...

kt bawah ni adegan2 perjumpaan antara 2 benua...masa ni dnd penat sgt kot..so a bit crancky...tp layankan jeler...













0 comments:

Post a Comment

 
;