Thursday 22 March 2012

Mee Bandung Selaseh Ampang Park

Dah lama tak update pasal anak2 mama..rindu sgt nak bercerita pasal anak2 mama, danish and dhia...nnt mama updet okeh?? jemaat ni lah plg cepat pun..(imagine suatu ari nnt DnD baca blog mama..:))

Now nk cerita pasal makan lagi...ehehehhe..saya adalah sgt sker makan..dan saya jugak adalah sangat sker tak abiskan makanan..saya jugak sangatlah cerewet tentang makan...pantang tak sedap, komplen dia panjang sedepa...eleh..mcmlah ko masak sedap ciklin oiiii..hahaahah..sebab saya masak tak sedaplewww saya byk kommpleen...lalaalalalalal..tapi saya baking kompom sedap...okehthanksbai...

Last week on friday, me and my opismet, buat kerja gile..berlari2 dr opis ke lrt kerinchi yg mengambil masa 15min (ni kiraan kaki panjang akulah..kaki pendek, kire sendiri) semata2 nk g ampang park teman my opismet bersoping tudung...comp aku declare bonus..semua org dpt kecoli org2 tak kompom cam aku...huhuhuhu..its okeh lin..rezeki ade di mana2...kalo Allah tak beri bonus, maybe kau leh dpt duit hasil OC (sedapkan ati yg gundah gulana)

Okeh, spi2 tros ler pecut ke Selaseh sbb nk mengisi perot yg keroncong...AP ni territory aku suatu ketika dahulu (masa kerja s*an 4 thn maaa, mestiler aku tau selok belok AP neh)...so aku pn layanler order meebandung pujaan ati..mavelesss i tell u...tp ehehehheh..cam biasa tak abis..bkn sbb tak sedap..tp sbb usus i makin mengecut, pastu makan sket je mesti tak abis...(sdgkan ko dh mkn 3/4 pinggan kot)...selaseh ni mmg sedap2 makanan order dia...during lunch mesti kena q kalo dtg lbt...rege pn not bad..sesuailer tuk org kasta sederhana mcm aku neh..lgpun tekak i tekak kamss..mmg sesuai sgt...



pas abis mam, tros keliling AP tgk2 baju yg mahal teeww...pastu cuci2 mata sket...sbb aku takde bonus, aku telan2 lioq ja laah...hidup kena berwasadtiaaahh..ewwaah...:D

0 comments:

Post a Comment

 
;