Monday 19 March 2012

Cuci the musical last kopek mmg terbaik!!

Semlm last #ctmlk...pestime in my life nk tgk #ctmlk...kebetulan #ctmlk ni adelah season terakhir..pasni takde dh cuci2 ni...aku ni tingin sgt nak g..pasal mmg tak pernah g..lg plak prev season, anak2 kecik lg..susah nk tinggal2...

pastu ngn selamba aku paksa bellegojes bawak aku gak..pasal aku nk tgk jgk hansisaac #ctmlk...heehehehe...seblm impian aku tercapai, byk jugaklah halangan2...tp Allah tu maha besar...doa aku termakbul nak tgk #ctmlk..tq bellegojes ...



Since pegi IB kena ikut tatasusila, maka aku pn pakai dress poplook..kelass ko mariah..ko tak pk aku nye cucuk jarum kt pala semata2 nk pki shawl versi hanatajomat...gile hazab..aku tatauler cane org lain 1 ari suntuk leh bergaya pki shawl camtu..aku yg pki mlm aje pn rs mcm kepot2 je shawl aku neh..ahaksss...gedix jugak nk pakai kan even byk komplen....



show semlm adelah yg terhebat..frm 830pm-130am...gile tak?? so pg ni aku terkulat2 mata nk bgn pg.....ngantok gileee...yg pasti, show semlm buat aku tak kering gusi, pp cramp sbb terlebih gelak dan aku dok tahan kencing sbb lawak adalah superrbb..cuma 1 lawak je aku tak sker..lawak lucah..lg2 lawak pisang...spi 1 tahap aku rs lawak pisang tu sgt annoying...haiii..takde ke lawak berpekdah sket?

namun demikian, overall #ctmlk adalah sgt besh...tak rugi bli tiket mahal (mahal kew??)....lakonan/tarian/nyanyian yg sangat mantooppp!!! tabik spring to team #ctmlk (toink!! toink!!)



cikbellegojes, tqvm sbb layan karenah akak ko neh...kalo tak, kempunan aku nk tgk hansisaacencem #ctmlk...heheeheheh



masa show ni, aku npk tok ti, tok k, johan rajalawak dan isteri, hero papa i lap u yg mok2 comel2 teww..yg lain tak pasan..sbb sibuk main hp..eh?? eheheheh...



p/s: gambar adalah tidak gohjess kerana lampu yg malap dan pada ketika ini jam menunjukkan pukul 130am...tp in real live sgtlah gohjess...(uhuk uhuk..batuk comel~)

0 comments:

Post a Comment

 
;