Monday 12 March 2012

Em Addicted to KDrama

Dah start blk ngn pangai gile aku layan kdrama...adoiyai...sementara tak byk order OC...sementara danish tak exams...so semua mende aku malas wat..so aku layanler kdrama..yaribbbaaaa..skang aku dok layan


walaupun heroinnye dh kertu..tp aku layan jugak sbb hero dia menyelerakan..hahahaah..tgl lg 1 episod je nak layan...cite ni adalah sgt sedih...kerana aku menangis beriye2 bile episod last...tang gigit bantal sbb xcited tgk hero bertango ngn heroin ko jgn ckplah..sker gile laahh..aisshh...

lg 1 Kdrama b4 aku layan scentofawomen ialah



cite ni punyelah lama aku nk abiskan..dr seblm puasa thn lps..spu sdh tak abis2 sbb aku byk kerja, byk issue, byk order macs/kek/cuppies...so cite ni tgl lg 2 episod aje...tak sker sgt hero dia..jln cite pn cam bosan sket...tp sbb aku jenis menghayati watak, kena abiskan jugaakk..

next Kdrama dlm list aku adalah:
1) personal taste...okeh sbb boipren aku berlakon so kena tgk!

2) wild romance
sbb hero dia sama ngn scent of a woman...pastu jln cite dia mcm comel je..euwww..:D


3) u r beautiful
nak tgk sbb antara kdrama yg glemer di abad ini...erk??




****pikiran melayang2 nk ke korea...jom!!!! KBaiN...

0 comments:

Post a Comment

 
;