Wednesday 21 March 2012

Unifi vs Astro?? Apekah?

okeh dh setel bayar unifi semlm...sekelepott aku byr...rasa2 bleh dpt 1 marcjacob idaman ati...pheeww!!! takpe lin, utang mesti diutamakan..ade rezeki kite bli ye henbeg tu..heheeheh..

so mlm td, spi2 je umah, dh bangga2 ni nk guna tepon, guna internet..tgk2, aikk, sama johh!! so ape lg, misi call cust service unifi..setelah mengikut arahan yg diberikan (dr cek segalam mak nenek modem lah apelah lg nama2 box yg derang sebut tu..aku pn lupe, nama je IT people..pffttt, tutup suis bagai pn masih tiada sebarang perubahan), maka benarlah, modem aku rosak..so wat report..nnt org unifi dtg repair..termsk mlm td, dh 4x org unifi free2 dtg umah aku ganti modem...adoilah..boring...

okeh..dgn masih berbaju opis, aku on plak suis astro (tdkan aku off semua suis sbb nk cek unifi tu), alamak, astro plak kiok...aku trylah on off, remove sim (simkad astro ke nama dia? ntahler) sume...tp takleh gak..so kol plak cust service astro...mende yg sama kena wat mcm unifi td...maka, decoder astro jugak rosak...buat report jugak, dan termasuk semlm, 3x dah org astro dtg free2 je kt umah aku..haisshh..

so mlm td aku duduk bersila mengadap tv kosong selama setengah jam mengenang nasib...tp sambil2 tu aku goreng2 cekodok bilis pujaan ati (makanan aku wat entry lain lah ye)..

pas penat termangu mengenang nasib, sambung deco cake angry bird...at least dpt jgk hasil for today..tq Allah...

p/s: mama rindu kamu!!!

0 comments:

Post a Comment

 
;