Sunday 18 March 2012

Williams

dh lama aku tak g williams..last g hmmm....3 thn lps? ke 4-5 thn lps? aiyoooo byk mkn semut ke lin mansor?? kenot remember anymore...

last week aku puasa dan sgt teringin nk berbuka puasa spageti seafood sos tamato williams...siap google bagai...tgk makanan je pn...spi terlior2 lah kan tak sabo nk buka...

so solat magrib dulu, then tros gerak ke williams di kelana jaya..dulu kan williams ni buruk ajee...bumbung pn nk roboh..siap tikus lari2 tepi kaki aje..tp selero jugak nk makan kan?? sedap gamaknye..heheeheh..

masa aku g aritu, williams dh pindah..dkt2 area kedai lama jugak..cuma kali ni kt dlm bgnn yg bersih dah luas...so tenang sket lah nk makan..tayah mata nak melilau takot ratatouille berlari2 di tepi kaki...euwww!!!

kiteorg pegi ber3..tp order mcm nk mkn 10 org...sorang sepinggan...bile spi, sume terbeliak biji mata...ewah2..dan2 lah terbeliak..sdgkan mmg dh tau pn portion beso..kate aku puasa, mestilah tamak haloba..bile tamak haloba, ke polistrin ler semua hasil makanan tak abis..kekeekke..harga dia aku rs mcm dh murah sket compared to dulu2...so kalo nk mkn lg, tgu lah 3 bln akan dtg...ahahahahah..ataupun g 10 org, order 3 pinggan je..kompom jimat..

gambar2 di bawah adalah makanan yg diorder...

mango laici..aku order mango longan..adoilah...
spageti meatball carbonara ...cpt muak
nasi goreng seafood with soft shellcrab...yumssss
spageti seafood sos tamoto...gile byk haiwan lautan
creme brulee pujaan cikbelle...aku rs mcm mkn custard....#dasartekakkamsss...

1 comments:

Post a Comment

 
;