Thursday 29 March 2012

Art class yang tiada muka anak2

Date :24/3/12
Time :3pm
Venue :Hanatajomas's casa ariana

Hana ni mmg creative...Dia wat art class tuk anak2 kawan2 yg nak join...rm20/head..every wiken ade xtvt art class yg berbeza...last weekend, buat butterfly and elephant guna paperplate...

supposedly makpak anto je anak2, then blehlah blah dr kawasan tersebut...tp di sbbkan kami adalah antara makpak yg malas nak g mana2 (dh tua2gojes ni sker duk umah je kot), so ngn selamba aku bawak semangkuk beso bihun goreng, bersantailer bersama wawa dan riny di umah hana...hana pn dh hangin je sbb aku byk komplen...cth, hana, tu anak aku tak kaler lagi...hana, mana anak aku nye brg2??...hana air mana? pinggan mana? sudu mana?...hakhakhak...kalo aku jd hana pn aku rs nk halau je kan sekor2 mak hayam neh...kekekeek..rilek hana...sabar yeee...takde kiteorg, tak berserilah hidupmu...

So sementara anak2 berart class, mak2gojes bercamwhore...tukang amik gambo bapak2mithali...phewww..sungguh baik sekalikkk abg eri dan abg noks tlg amik gambo...ni gambo dr bb aku je...ye2 bwk camera gabak tp malas kuorkan...nextweeklah kite berps ye...gambo anak2 tiada di tpt kejadian kerana hana tak bg kacau..kalo kacau lg, dia halau...kehthxbai...


0 comments:

Post a Comment

 
;