Tuesday 13 March 2012

My bantal bucuk

Bantal bucuk aku ni sejak aku sek menengah..tak igt ler tingkatan bape..actually ade lg 1..dr sek rendah..tp sebab busuk sgt + siap taik lalat bagai, mak aku sorokkan..sedih okeh...so aku pn tukarler bantal busuk bru..spi kawinler aku bwk..haahahaha..yg kelakar, mil siap sarung bantal busuk aku, jahit ...psl buruk bebeno rupa bantal busuk aku kot...keekekek...bantal busuk ni lah membuatkan aku lena tdo, biel xcited2 tgk kdrama, aku gigit2 spi basah2 penuh ayaq lioq...bile tgk cite sedih, aku lap kt bantal busuk...basah jgk dek ayaq mata...



tiap mgu aku akan tukar sarung bantal..tp wajib gambar yg sama since sarung bantal tu aku ade 3...bru rasa cute2 sket..okeh aku sedar aku dh tua..tp apekan daya...mmg bantal busuk ni 'penenang' jiwa raga aku...

tp ade lg 2 bantal busuk yg sgtler aku sayang2 forever!!! busuk masyem kempammm..tp sgtlah pujaan ati...bantal busuk kesayangan hamba...taraa..











busuk tak rupa bantal2 busuk2 aku neh?? ..luv themmm sooo muchhh!!! my jiwaraga...derang pn ade bantal busuk..nnt aku upload kt entry lain

0 comments:

Post a Comment

 
;