Thursday 22 March 2012

How old are u??

di suatu pagi yg hening (ard 1am), saya berada di opis bersama rakan2 yg lain kerana ade deployment...deployment dan kerja saya mmg tidak dpt dipisahkan..em okeh bebeh..tak kisah...buat pengetahuan danish and dhia, mama selalu kena kerja lewat malam..bkn jd kupu2 malam...tugasan mama membuatkan mama begini..arap danish and dhia faham kenapa mama tak cukup masa berkasihsayang dgn anak2 mama...ini adalah pengorbanan terbesar mama buat anak2 mama..mama sayang anak2 mama sgt2...

okeh sambung cerita 1 pg yg hening.....masa deployment ni, ramailer team saya...termasuk PM, big boss...weehuuu..dhler saya dtg lbt sbb sesat jalan..tuler..dh tau sesat ko gatal lg nk g bli kopibin bagai..owwhh..kopibin dan saya tidak dpt dipisahkan..heheeheh...i luv BFM so much...sanggup korek tabung nk bli BFM...sungguh kau tak sedar dirimu semikin...

tgh2 nk deploy tu, tiba2 biggy boss tegur saya...'lin, how old r u??'..aiyooo..tanye umur mak di khalayak ramai..malu ler i..dhler mak ni kertu tanye2 plak..malu taww...takkan nk ngaku 25 thn?? omaigawddd!!! then adelah org tanye biggy boss, 'y **s?? is it bcoz of her shoes??' ...jawapan biggy boss 'yeeaahh..look at her shoes...hello kitty...blablablablabla'ahakss..pengsan di situ ye....pastu ade lg sambungan2 ayat ler di mana saya malas nk wat ulasan di sini...malu and blaaahhh shinnngg....psl nk cite pasal kasut je kottt...

okeh2...then sambung lg..biggy boss tanye sekali lagi, 'how old r u actually lin?' ...saya pn jawab '33 bosss **s!!'...okeh hahaahaha..then biggyboss sambung ckp ape ntah, aku tak igt...pasal aku dh keliru dgn umur dan perwatakan kurang matang aku...haisshhh...

alaa..rileklah..age doesnt matter meeehhh....ahakss..yg penting hati kena suci murni dan berjiwa remajaaa....baruler awet mudaaa...biarlah umur aku 40 sekalipun...dh aku sker katun2, nk wat cane?? hiksss...masalahnye, kasut hello kitty aku tu mmg comel sgt..even bos dr prev comp aku pn tegor, 'comel kasut ko... mcm kasut anak ko...'..nak je aku jawab 'bini u bleh keww pakai kasut comel mcm ai???blueekkk..'

okeh, below r the pics of my cuttie shoes...cuma tak npk tang hello kitty....nak tgk keseluruhan gambar, jap aku google...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni pakcik google punye gambo
ni makcik senah punye gambo
makcik senah perahsaann osem pukul 1am sambil gendong beg makjekob org...feeling2 aku punye pun okeh...

0 comments:

Post a Comment

 
;