Monday 24 June 2013

Dentist lagi

Sabtu lps, g dentist lagi tuk last apmt danish with dentist tuk tampal permanent kt gg dia yg prob aritu...supposedly, danish kena tampal 2 weeks ago...ari sabtu jgk...mmg dh spi dlm klinik, tp anak aku kan HERO berdarah HANG JEBAT.....mengamok tak tentu pasal dr dlm keter spi masuk klinik...seblum mak kau jd arimau, baik kite blk jeww...dlm keter siap lah mmg amukan puaka jgklah kan...geram punye pasal...bknler aku nk jd mak tiri...aku risau takot lama2 sgt kapas dlm gigi danish tu kang tak memasal jd mende lain...tp bdk2 tau ape...ikutkan emosi dia jeww..haih..geram btol..dhler anak jantans sorang aje...

So sabtu lps mood danish sgt ok..lepas kejadian sabtu 2mgu lps tu, danish siap mtk maaf ngn aku sbb dia tau salah dia...aku pn tau ade gak salah aku sbb belasah danish...aku pn mintak maaf jgk kt danish..as mak, tak semestinye kite takde salah kt anak2...so jgn lah ego sgt bile dh jd mak ko rs ko berkuasa so tayah nk mintak maaf kt anak2...no no no....heheehehe...lps mintak maaf tu, dr ari ahad spi ler ke ari jemahat lps, asikler tanye bile nk jumpe dentist...haaa tau plak takot gg dia berulat (akulertewww takot2kan dia prevly)...so sabtu lps berjayalah buat tampalan permanent kt gigi danish...mula2 dia dh seriau sbb bilik tak sama ngn bilik prevly..pastu brg2 gg pn byk khen...tp sbb danish berdarah hang jebat, ku tahankan juaa..gtuh...meh tgk gegambaran pendekar danish...

tgu turn...kite main dlu..ni dh bg ipad sorang 1 pn gadohh..geramnye....gadoh dua2 nk baring tpt yg sama..siap ade adegan tendang2..derang tatau mak derang ni ade yellow belt taekwando....mak dnd bersabar jelewwww masa neh..

muka dh seriau sebenonye...



kaki keding mcm anak somalia


0 comments:

Post a Comment

 
;