Sunday 16 June 2013

Setengah mati merindumu!!!

ting tong!!

perjumpaan yg tak di sangka2...actually jemahat lps sepatutnye aku ber-workout..tiba2 PT kensel plak...penat mak minom kopi makan pisang bagai...dan kerana kopi takde gula, aku hyper spi ke mlm...syabassss beteehh!!..

since tak jd g gym, aku plan lah ngn opismet nk cr gloves...dia ajak g MV...aku dh tebayang yongtofu kari yg sedaapp gilss..dia on jeww...sbb dia yg drive, i polo....spi2 mv mai dh pangai org tua aku...nk shi shi tak menahan...kebetulan aku nk g toilet sbb tak menahan nk shi shi, tgh2 cr toilet, masa tuler terjumpe jujuvass!!!..mmg tak disangka2..so ajak juju join lepak mkn yongtofu sbb favs dia jugak...hiksss...

pastu ajak dia layan uniqlo...haaa kt uniqlo ni lewww kiteorg berkemho...aku ngn juju kalo berjumpe, subhanallah...pantang sgtttttttt jumpe...manjang snapppooo even kt jamban...kt opis myc dlu mmg muka kiteorg jelah bertepeeekkk kemhooo...dah mmg org tau dh kiteorg ratu kemho...actually bkn ngn juju je, mostly geng3 aku mcm neh..especially mak hayam...hahahahaa...sbb hp juju canggeh bleh krop3 edit2 bagai, suh aku suh dia wasep aku jew sbb nk buh dlm blog kesayangan hamba...yg tak menahan, siap masuk fitting room okeh semata2 kemho...silalah lihat muka senget kami...mak sapelah niii??

p/s: juju, rindu nk dgr ko merempann sambil mengeluarkan kata2 'sopan' kau tu...akakak..BTW juju dh kurusss u olsss...perut flat kau...dlu penat tahan napas...skang tidak lagi...sejak2 aku takde kt myc ni, dia plak ratu cantek myc...eh???





0 comments:

Post a Comment

 
;