Tuesday 4 June 2013

Selamat Pengantin Baru Fara-Belle


 Huih dh lama kot tak attend wedding ni..maklomlah kawan2 seperjuangan mostly dh kawin....i kan dah kertu...huhuhuhuh...serem plak mengenangkan umur yg makin meningkat....

Ok wedding kalini agak gemilang..buat kt PWTC...wedding si fara, ex-opismet aku..aku mmg agak rapatlah ngn minah ni...manjang je cun...meluat!!! dhler muda bebeno dr aku!! okeh double meluat!!...hahaahah..to disbbkan aritu si fara cuma ajak aku/wawa/hana w/o spouse, tiba2 rs muda remaja...ko mampo???

cite psl baju aku...dh lama aku tempah..awal thn kot..beselah aku..tempah kena awal2..amik bile2...kebetulan aku mmg takde bju nk g wedding fara..tros kol akak tailor tanyte dh siap ke...jemahat aku hamik bju...try gtu2 je...spi umah, alamak kembang...sabtu pg2 buta sanggup ni patah blk g tailor kg baru tu alter...siap buh diamond2 kt boarder lace..dr baju aku npk kusam, tros jd gohjesss tahap cipanzi...wah gtuh...sib baik masa aku pakai tak jd cipanzi...inilah bju aku with border lace yg pertama..jakun u olss..org lain dh 3-4 thn pki border lace..mak baru nk start...sian...si hana ngn wawa bongok ckp bju aku mcm nk g dinner MLM...rupanye ramai pki bju ala2 g dinner MLM..melekek2 aku gelak..bangang tol...

Sker tgk bju kawin fara...sgt stunning....haih..rs nk kawin lg..upsss!!!nk kawin sbb nk pki baju tantekkk jeewww...bleh kew??ahaksss..makan pn not bad...sbb ala2 majlis rasmi, terpaksa beradab...boring btol..bile beradab, mkn pn sket je ler kan?? hahaahah...sbb tu npk perot i kempesss...Blk tu, sempatlah peluk ciom fara n amik gambo sekeping jee sbb ramai q nk amik gambo ngn pantin..jdlah sekeping pon..

To fara, congrate akhirnya menjd wife ghazi setelah mengharungi pelabagai pancaroba..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...






dh lama tak comolot wawa...upsss!!!

0 comments:

Post a Comment

 
;