Monday 17 June 2013

Kerja Gilerzz!!

Ahad:

Aku masak lunch…baik ati tak anto ke wawagojes yg gile berhemah kerja kt C*l**m….aku ckp ngn wawa jgn lunch…makan ngn aku je..aku tapau lauk tawaq hebeaqq aku tp bile mkn bersama sejiwa jd sedap jewww…auww…kan sayam kan??


Arini:

Pas anto dhia, kul 8am aku dh melepasi tol KD..bakang siwawa ni kol ajak lunch…sebagai kawan mithali, aku pn bgtau ok….pas je tol duta, aku konon nk exit penchala link..bakang jem plak dr tol duta tu…so ngn bijak pandai, aku g tros konon2 nk ke duke then uturn lah kt mana…bakang, opps duke hazab gile okeh jem…so nk lg pandai, aku exit selayang…amik kau…jem spi ke kepong..sejam aku dlm jem..gile hazabedahhh!!!...dhler aku btol2 jem kt bawah jejantas mrr2 tu..yg sll bergoyang tu…fuhh…aku dh imagine kot tombang menatang mrr2, kompomlah nama aku dlm senarai kehilangan nyawa..uwaaaa!!! takottt…


muka sengal tak mekap...natural beauty haktuihh!!




Kul 9am bru aku spi SUBAIDAH DEMI WAWA…ko hado??? Kalo aku tros ke opis, kompom kul 9am tu aku dh siap bekpes…tp demi sahabat tersayam katenyeeee, aku redhoo…layan teh o ais ngn telur separuh masak je..hahaahaha..yg penting kite HAPPPYYY!!!!...



0 comments:

Post a Comment

 
;