Saturday 15 June 2013

Saya bukan Poyo....

Ini adalah kenyatan...gloves tuk workout...TERPAKSA beli...sbb aku dh start buat weight...weight tu pemberat kt gym tu haaa...ape2 lah mesin dlm gym tu yg ko kena sekali ltk weight dia..dr upper body spi lower body aku dh kena ade weight...takde dh simple2 cardio...sume kena ade weight...

plg aku tak tahan bile squat, ade weight kt bahu yg sgt berat...even kiri 2.5kg, kanan 2.5 tak termsk besi tu sendiri dkt 10kg gamaknye, rs nk terputus urat kentut....mmg nk ngs dan rs nk give up..dlu sopan je aku angkat wieght lite2 ni...bile dh makin berat, amik kau...stp kali angkat, kekuatan aku adalah suara aku...no wonder aku tgk org angkat berat dok ah uh ah uhh...igt saja2 nk show off ko plg hebak angkat berat..rupanye mmg berat...aku yg angkat bru 5kg mcm guni beras pn bunyi kalah org angkat kayu balak...

since dh start ngn weight2 ni, tapak tgn aku jd kasar dan keras...sbb besi dia kasar ke cane ntah...PT siap tunjuk tangan dia mcm ade kematu2 keras tu...eeeeyuuu..tanakler tapak tgn i begitu...so PT advised aku bli glovess...haahahaha..aku dh gelak dlm ati..tiba2 rs poyonye ko nk berglove bagai...sbb dlu aku igt lg hanangek tunjuk gambo dia workout siap gloves..kakton dh ckp dlm ati, ek eleh dak hana ni...siap nk gloves2...haaa skang kena kt diri sendiri..haktuiihhh lah kt diri sendiri ye...skang ko nk ckp aku poyo ke ape ke kakton dun care....sbbnye kakton nk jg tapak tgn kakton supaya lembut gelitass stp hari...oooo kakton dpt gloves ni murah u olss...dh berapa kedai pegi..yg ni plg murss...dan tgl kaler biru aje...tak kisahlah...janji murah...sekian laporan kakton...





0 comments:

Post a Comment

 
;