Monday 17 June 2013

Geng anak beruang KAWIN

Geng paling lama yg bertapak dlm hidup aku..dr zaman U spi dh beranak pinak..gaduh tu mmg bese...takat ko nk carut2 nk sound2 tu dh bese..kecik ati lglah bese...sdgkan adik badik pn gado inikan plak anakberuang...gtuhh!!

Zamzarina kawin masa coti sekolah aritu..masa aku g tgk EPIC...aku sker kawin style kampung2 neh..sbb leh tambah nasi/lauk byk kali..mmg rasa suasana kawin melayu..tayah aku nk sopan2 makan...pki tangan sajokkk..pastu leh amik lauk byk kali...eh?? aku kertewww?? hahaahaha...so sape2 nk kawin, tlglah wat versi kampung..mak loikeeee so much...jimat, tak byk banje, aku pn sng nk makan...anak aku ngn anak wawa siap rembat telur puyuh kt meja pantin...semua lak tu..abis kau....ko hado?? tp pastu aku bisik kt zam mintak ijin anak2 aku rembat...kang tak halal plak..sib baik zam halalkan...

Baju zam super-gojes....aku sker gileee..sape kate bigsize takleh pki glemer2??? aku cam tak sangka zam dh kawin..igt lg time matrik dlu, gile gangster minah ni...aku mmg tak pernah tegor dia...takot wooo!!! dia ade geng2 dia, aku ade geng2 aku dlu..dan aku pasti dia tak sker pn haku sbb geng2 aku kan POYO...tak sangka naik degree masing2 bersatu...oohhh soo scwweettttt!!!..

oklah, mehlah tgk gambo zam kawin..tak byk pn...sbb dr ipong wawa...as usual aku mtk wawa wasep ke aku supaya bleh abadikan dlm belog kesayangan hamba


cantek kan kaler belueee baju pantin? mak loikee!!



walaupn masa ni posing aku cacat, aku tetap ltk...biarlah cacat janji vassss!!

gambo hap supaya npk cam anak dara...eh??

ni gambo sebeno..hameek..anak2 berkepit..

ni posing patah pinggang namanye..sorry i is usual..overrr!!!

0 comments:

Post a Comment

 
;