Monday 15 July 2013

Cari baju raya Danish

Kejadian berlaku di hari sabtu lepas...kena cari baju melayu ready made danish...dh 2 thn berturut2 aku membeli aje bju melayu danish...malas dh nk tempah2...lgpn bdk laki bkn sll pki bju melayu pun...so, pg tu, lps siap2 kemas umah, basuh baju pinggan mangkuk semua, aku ajak DnD g wisma yakin kt jalan tar tu...nk bg dnd eksaited, aku ajak derang naik lrt dr KJ...mmg eksaited bdk2 ni..

Tp mmg kejap je kiteorg g sbb dua2 pose...lg2 danish tu...merengek lapar bleh tahan...dh darjah 3 pn nk rengek...dhia pn tahan je pose sbb takleh nk mkn dpn2 abg dia..mmg dhia pose sekerat arilah...plg awal buka 12tghari...plg lbt kul 2 which is masa g jln tar sabtu tu..sian anak dara aku...gara2 nk cover line ngn abg..terpaksa berpuasa...

So lps dpt bju melayu danish kt kas tailor, kiteorg tros ke mydin...nk cr mercun pop2 plak...kena bli sekotak sbb stok tuk sepjg ramadhan..sng takdelah anak aku asik mtk pop2 sekotak 80sen kt param...ehehehehe...abis bli sume, mohler balik...mmg kejap sgt...tp puas ati sbb bju raya danish agak murah dan kualiti kain pn mabeles...kt bawah ni gambo2 dnd naik lrt..mmg manjang nk dok kt kepala train nk tgk pemandangan katenye...
gaya tu fenting

konon2 terbaring penat...bru kul 11am kot

abg yg tak sker bergambo


kt kepala lrt...bukan main happy





otw blk ke KJ

0 comments:

Post a Comment

 
;