Monday 1 July 2013

Jualan di MOSTI

Jumaat lepas, aku bukak meja lagi kt MOSTI...since previous jualan dh tau dh ape patut jual, ape patut bawak (belajar dr pengalaman ye bkn dr kesilapan heheehehe), so kali ni aku mmg buat ape yg termampu aje...alhamdulillah jualan memberangsangkan..tak semua habis..tp pas pomot kt kawan2 aku tru fon, ade yg dtg dr opis (I LAP U AZIHA), ade yg aku tlg anto spi ke wangsamaju (I LAP U KAK ZHU) dan ade yg kolek ari sabtu (I LAP U JUGAK CIKPUANKONOT)..alhamdulillah semua licin...

terimasss tak terhingga kepada cikpuan memon (I LAP U DEEP DEEP MEMON) sbb bg aku peluang/rezeki sempena ramadhan..actually ade lg 1 peluang mgu ni..tp atas sebab aku sgt bz this week ngn kerja, aku terpaksa lupekan niat murni tu walaupn event tu sangat besar dr event MOSTI...Allah maha adil..Dia tarik rezeki yg tu, dia bg aku rezeki yg lain..alhamdulillah spi ahad ni, rezeki tak putus tuk DnD...syukran...bawah ni gambo aku sempat snap dan memon wasep kt aku tuk kenangan...
meja kosong tanpa barang

taraaa!!! tepi tu kain tudung memon jual..gambar ni senget sendiri.tatau nk rotate cane


from IG memon...i takde IG...sob sob

 with aziha...:D

0 comments:

Post a Comment

 
;