Tuesday 23 July 2013

Nak sangat umur 20 tahun, kan dah dapat...

 Kejadian yg tak disangka2..stmt agak takleh blah...tp mmg mak eksaitedd tatau nk katelah...unexpected sangat2....semlm aku g gym as usual..wat abs jelah..jogg atas treadmil 10min, pastu wat abs...30mins siap...tp after jogg tu, mintak PT timbang berat aku jap...sedangkan aku bru je timbang last week..tp opismet aku ajak timbang...mak on je...

Dlm ati aku dh debar2 gile ni..sbb wiken tu aku blk jhr...makan mmg agak melampaui batas...beselah blk kg, makan masakan mak, haruslah tambah 3 senduk khen??? tup2 timbang, PT tunjuk graf, menurun graf aku bleh tahan..sekali tgk kt print out, hamek kau..merasalah umur 20 thn...nk pitam ke nk lompat bintang(salah 1 cara kempeskan abs jugak ni)?? abis timbang, tros rs hati berbunga2 dan lebih berkobar2 nak bergym...i lap my body to the maxx...

moral of the story: tak salah berangan2...yg fenting, fokus...ewaahh...





0 comments:

Post a Comment

 
;