Tuesday 2 July 2013

Seminar Inspirasi Usahawan Wanita 2013

Cikpuankonot offer aku g seminar ni..actually mmg tak larat sbb event tu 1 ari suntuk..dr 830am-530pm, ari sabtu...aku dhler jual2 jemahat..pastu tak rehat...bgn2 pg sabtu tu nk g seminar...tp hmmmm di mana ade usaha di situ ade daya...btol kew?? hikssss...pergi jugak...jgn main2..seminar ni rege dia 300heng..mak g free jewww....

spokeperson dia:
1) owner LUNATOTS
2) owner hajaba, Leesa beauty formula, Leesa SPA dan byk lg ler buss dia
3) owner karangkraf (kelakar n sempoi)
4) pengarah TPM
5) Doc Azizan (pakar buat org kaya katenyeew)
6) Dato Azlina (sbb sama nama ngn aku so aku igt...owner Dnavechee n wife kepada owner DCL)

Byk aku belajar dr seminar ni even awal2 tu mcm bosan tahap cipan....lg2 part nk last2 tu..siap mak ngs u olss mengenang kisah silam...nengyatimah khen? ape2pn, nk berjaya perlu byk pengorbanan and everything kena back to basic dan percaya kepada ketentuan Allah...




0 comments:

Post a Comment

 
;