Wednesday 10 July 2013

Kacukan kew?

Ok anak dara saya nan sorang ni sll menjd tanda tanye..sian tau....tu anak saya okeh..walaupn terover sepet tp dia darah daging saya...eheheheheh...kalo jln2 ber3 (me n dnd), org akan ckp, abg ikut muka mak, adik mesti ikut muka ayah kan? muka cina....dlm ati aku, alamak muka apak dia cam bangla...takde cina dlm ini cerita...huhuhhuhuhu...fine~

yg lg besh, semlm bli nasi lemak kt acik tepi jalan, acik tu tanye aku, ms tu dhia dlm keter dia npkler dhia sbb aku parking keter btol2 dpn meja dia jual nasi lemak....dia tanye 'suami cina ke?' aku tanye 'kenape?'.. dia jawab 'takdelah, tgk anak muka cam cina...kotlah kawin kacuk...'..wah kacuk lah sangetttt...tgk muka apak dia mesti org tanjaatttt gegurrlll takde muka cina langsung....hahahaahaha...kalo danish tu mmg byk org ckp rupa aku...walaupn aku selalu menafikan sbb aku rs muka danish byk iras bozo...

ni haa muka anak cina...kadang2 org ckp ade muka korea (yg ni mmg mak sker kalo org tanye kawin korea kewwww??)...
rambut pendek gileee!! ni bukan kerja maknye yee..kerja neneknye..anto kedai ahkiau mana ntah tros anakdara mak muka mcm jantan..cikgu pn leh kompius igtkan lelaki..siap suh q kt belah laki kalo dia pki gym attire...sadis tauu!!!

0 comments:

Post a Comment

 
;