Tuesday 9 July 2013

Happy to the MAXX!!

Hari ni saya ke gym...Bile kite start g gym ni, sehari tak g rasa sgt bersalah...unless mmg bdn dh sakit2 sbb buat weight...so semlm adalah kali pertama aku bergym after 6pm...normally during lunch hr...sebab semlm jalan adelah sgt jem..dr aku stress dok dlm keter hadap jem, marilah kite ke gym...barulah ku tau after 6pm punyelah ramai manusia bergym..spi tak ckp mesin nk guna...siap kena tgu turn...gile boring...tp demi 6 packs (puih), ku redah juaaa...

igtkan nk workout ngn PT aku...sekali dia ade klien lain..so aku buat sorang2, tp aku mtk dia advise lah mesin mana nk guna..aku wat upper body sbb senin aritu dh wat lower body...tp seblm start workout, mintak PT timbang aku...serem ni,...hahahah..dr last week PT nk timbang tp last week aku asik minom teh ais,..takotler teh ais tu penyumbang kepada keberatan lemak berkrim aku...

sekali td timbang, PT tunjuk graf kt komputer (sbb record aku ade dlm komputer tu since day 1 aku masuk gym) mmg menurun byk lemak2 aku...then amik print out...pergghhh...fat aku turun byk ok...tros metabolisma mak umur 24 thn..bygkan dr 28 jd 24 thn...manalah tak rs happy neksaited...siap aku lompat2 lg kt situ..as usual pangai terkinja2 beruk tu takleh dipisahkan...huhuhuhhuh...actually aku tak diet..tp aku jg makan sket2..elakkan makan nasi kot...stp kali after gym, makanan lunch aku adelah ayam..bli ler seketol atau 2 ketol kt cold storage tu (sbb murah dr kfc) pastu mkn ngn salad..walaupn dh nk muntah ijau makan mende yg sama, tp kena gaklah wat...mlm plak, jarang makan...tp sll je kt wasep grup ngadu domba kelaparan...ahaahaha..kalo suap dnd, aku suapler ke mulut aku 3 suap...nikmat gile....kalo lapar jgk, tdo...sadis tau..

PT aku ckp, ni berkat workout gilee2 kena paksa!! ya btol...mmg kena paksa tahap gaban spi aku rs give up nk mamss..tp tgk hasilnye...hmmmm menakjubkan...cuma aim aku nk dpt line kt perut takleh lg...bru 2 bln workout...ade dh pn figure line tu...cuma flabby kt perut menten..maklomlah penah beranak 2x..pastu lemak terkumpul 34 thn...nk kempeng within 2mths, kem salam...lg plak aku ni kuat minom teh ais...huhuhhuhu

ini buktinye ahkak berusia 24 thn...haruslah feeling2 muda belia...auwwwww...



comparison timbang masa 7/6 (kiri) ngn 9/7 (kanan)

0 comments:

Post a Comment

 
;