Monday 27 May 2013

Baby SARA

Last wiken kan coti pjg sket...sbb jemaat tu public hols...maka ramai2ler kite blk jhr...dh lama tak blk kg khen...dptlah tgk baby sara...anak ke3 adik aku norlianamansor..yg aku tau nama dia baby sara...yg bakang2 tak hengat...maklomlah dh tua tak bape nk apal...

Gile besh jd adik aku neh..dhler jahit 1 jahitan je..pantang pn dia tak pantang..sume dia bantai kecoli ais..kek pn dia makan..mak aku masak soto pn dia telan...tak pakai pilis/param/stokin sume...duduk bersila kau..pastu kije dia asik layan fb...anak 2 org tu dia bior jee..yg baby dia lg besh...koje tdo ajee..sejibik mak dia..ko tepuk ke gigit2 manjew ke saja je dia tdo..geram tau!!..ssh nk dgr babysara ngs..kecoli haus...hiksss..

anak2 aku ni dhler pencinta baby...asiklah req baby kt mama...mcm nk pitam mama ni dgr permintaan anak2...mcm takde mende lain je kan..siap suh bli tu tak tahanggg...bile ade baby sara ni, koje derang berkepit je kt baby sara...dpt plak baby ni baik bebeno...kalo dpt baby baik caneh dlm pantang, aku pn nk banak 10...eh??
mcm sama beso je dhia ngn sara ni..kekekeek

 kije dia tdo ajee...siap jelir lidah...rs nk geget...mmg dh kena geget pun
semua kerumun baby sara...sara wat lek2 je..kekekeke


kakak dhia yg hober


baby sara je tdo..dhia tu berlakon jewww

0 comments:

Post a Comment

 
;