Thursday 16 May 2013

Selamat Hari Guru

Hari ni, HARI GURU..selamat hari guru kat ayahku, ibuku (dah pencen), dan adikku serta kawan2ku yg bergelar guru...juga ucapan selamat hari guru tuk cikgu2 yg byk berjasa mengajar aku sehingga berjaya...berjaya sangat khen?? hikss...

Normally, every year, aku mmg skerlah nk blikan adiah ari guru tuk anak2 aku..especially danish...kalo dhia, time sekolah tadika dia yg lama, aku bg kapkek je kt cikgu dia...ampess takde pn nk ckp tq ke sedap ke tak sedap ke..takde lgsg...mmg tak teacher-frenly langsung...abaikan sbb dah berlalu...

kalau utk sekolah danish, i bg lah ceklat isi dlm tupperware...skerlah cikgu2 danish...tahun ni aku tak sempat nak cr adiah..bli ape npk je kt kedai area umah..dhia mtk 3 adiah tuk cikgu2 dia..danish mtk 15 ketol adiah tuk SKDU dan 7 adiah tuk sek agama...perasaan aku masa tu?? haih mama rs nk pitamss nak oi...terpaksalah cr yg murah2...janji ade penghargaan dr anak murid...yg paling penting ialah murid2 menghargai guru..value of the adiah tu tak penting...yg penting tanda ingatan..tol tak?? so mlm td jenuhler aku tlg tuliskan kt kad tuk adiah ari guru..sampul mana yg fatuts..yg tak fatuts sampul, i suh danish je tampal kad..sekian...hikssss

0 comments:

Post a Comment

 
;