Saturday 18 May 2013

Dhia dan hasil kreativitinye

Aku rs, aku rslah, anak dara aku ni kretip, inherit aku...ahaksss...dlu aku agak kretiplah..sker masuk pertandingan melukis...cthnye, dlu ade kelab kanak2 tv3 kan?? ko anto ape2 je surat..pastu lukisan ke ape ke...nnt kalo lukisan ko tersiar kt tv3 tu, dptler adiah...so aku ni baik ati..buatkan adik aku liana...dpt 1 set beso brg2 staedler ngn mknn nestle...byk gile..hamper dia sgtlah besar okeh...pastu, aku antokan malina pulak...dpt jgk set hamper mcm tu...skerlah adik2 aku...pastu, aku skerlah anto lukisan kt mag kuntum...hahahah..tak dpt ape2..tp bile tersiar tu, rs bangga sgt...

Pastu, kalo ade pertandingan melukis, cthnye, pertandingan melukis hari kebangsaan ke ape2 lah, ayah aku mestiler suh kiteorg adik badik masuk..sll aku tak menanglah sbb kawan2 aku pn sume terer lukis...tp adik aku liana sll menang sbb kawan2 dia tak pandai lukis...kakaakak..nk jgk tu selit kan...tp kan, stp kali ade kelas lukisan kt sekolah (masa aku sek menengah), lukisan aku mmg sentiasalah akan jd lukisan cth, beserta ngn beberapa lukisan kawan aku..yg fenting, lukisan aku pn mesti hado...since zaman aku dlu takde fb, taklehler nk tunjuk bukti...

disbbkan aku takde masa nk mengasah bakat terpendam aku, so aku biarlah ianye berkubur...tu yg lukisan aku skang buruk gileee...tp bile org suh lukis kt kek/cupcake, ku terpaksa...buat jeler...gigil2 tangan okeh..igt sng nk control tangan pgg buttercream...

tajok entry nk cite psl anak aku kan? kenape aku cite psl aku ek?? kekeekek..oklah...sambung psl dhia...dhia ni aku dh lama perasan dia sker menconteng...mmg sgtlah hobi dia...pantang ade kertas...kt sokabo pn jd...kt dlm keter ayah aku,  abis fail2 ngn kertas a4 ayah aku dia conteng...tp mak aku simpan wat kenangan..dia bkn conteng yg bese2 ni..dia lukis...mmg favs sgt lukis org lidi..pastu ade perkataan dhia luv (nama sape2 ajelah)...makin lama aku tgk lukisan dia makin improve...so ape aku wat, aku simpan dlm 1 file lukisan dia...ade gak tak tersimpan..sbb byk sgt...spi kan dinding pn ade lukisan dia..hebak tak?? ni antara yg aku sempat snap...mesti dhia bangga dh beso sok tgk lukisan dia mak dia ltk kt blog...ahaksss







0 comments:

Post a Comment

 
;