Sunday 26 May 2013

Danish dpt beskal baru...wehuuu!!!

Ok jangan salahkan aku..salahkan mak aku sbb spoilkan cucu dia..mak akiu yg janji kalau danish blk kg, dpt beskal...anak aku tu dhler berpgg pada janji...merasalah kan...sehari seblm blk kg, dia dh kol mak aku "mak (cucu2 mak aku mmg pgl mak ayah aku mak n ayah),mak ckp aritu kalau danish blk jhr, danish dpt beskal kan??"..hahahah..gagauler mak aku cr beskal...

Last2 aku ler peg kota tinggi bli beskal kt sana...mak aku bg some amt...dia ckp cr murah dr amt dia bg tu..kalo dh aku g ngn adik aku si apiz, jgn arapler dia nk pilih yg murah..for sure dia suh amik yg canggehhh sbb dia pn nk main...siot je kan?? beskal tu tgl kt kg takleh bawak blk kl sbb umah aku, beskal lama danish 4x kena curi...tu pn sib baik bibik umah atas tlg crkan...last2 beskal lama tu pn anto jhr...tgu aku extend umah aku ade stor, bru aku bawak sume beskal mai kl...

tgk sape yg xcited nk main?? sabar je kan?

0 comments:

Post a Comment

 
;