Sunday 19 May 2013

Danish dan game

Nak cite pasal anak teruna i...muhammad danish irfan...yg sgt taksub with games..especially dlm ipad dan FB...yes anak teruna i ade FB...mmg dia nak fb semata2 tuk games...dia tak eranlah org tag dia ker, org kutuk dia ke...dia login je, tros menuju ke games...sgt seremmm di situ ye...

FB dia aku yg create...dh lama mtk tak dpt2...spiler aku blk umrah, baruler dpt....itupun nak login, aku je tau pw dia...so stp kali dia nk bukak fb dia mtk permission aku....dia cuma leh main game, (tru ipad/fb) only on wiken...selain dr tu, kem salam....mula2 dia mmg mengamok/merengek nk main game on wikdays...sekali mak kau jd rimau siap bersilat bagai, lama2 dia dh get used...redhooo gituh....wiken pn, ade jgk syarat2nye...kalo dh dkt2 nk exams tu, kena study dulu..wat revision, baruler leh men game...

tahap kemaruk anak aku men game, bgn2 tak gosok gg tros on ipad....makan bersuap, mandi aku yg jirus...semua nak laju je...semata2 sbb game..ade gak time2 aku naik hantu ngn pangai danish...sbb game tanak semayang..ms tu mmg melayanglah ipad dia...either aku baling (baru sekali) atau aku sembunyikan..bab2 mayang ni aku kena ajo danish bg disiplin sket...even dia semayang tak ckp 5 waktu, at least dia tau waktu2 semayang...ajar sket2lah..aku dlu kecik2 pn tak semayang...tp kenangkan danish ni anak jantan...dh beso sok nk didik anak bini, kang dia tak semayang, anak bini nk jd ape?? khen?? so dr kecik biarlah aku lepok dia...dh beso sok bru dia tau kenape kena lepok ngn mama masa kecek2...kekeekekek..

Selasa dpn, nk g amik result exams danish...ade sedikit gemuruh di situ..mcm nk amik result upsr anak...aku mmg takdelah menaruh harapan yg tinggi tahap anak aku dpt no 1 bagai...aku tau lah tahap kepandaian danish..takde nk push dia kalo tak dpt no 1 mama rotan spi pengsan...akakaakaka..janji semua memberangsangkan dan ape yg cikgu ajar dia paham...tu plg penting...

actually aku nk tunjuk, danish main game..siap pgg bantal busuk...ko hado...akakakaakakak.bantal busuk tu, dia gentel2 ujung penjuru bantal...ala2 nk bg stim gituh...spi bucu bantal tu dh tak rupa bucu aku tgk...bau dia masyaAllah...nk pitam..mmg aku takleh tdo kalo bantal busuk tu dkt ngn aku..busuk bebeno...


0 comments:

Post a Comment

 
;