Tuesday 28 May 2013

Percubaan

Since fat makin bertambah dan metabolisma umur pn meningkat sethn, maka saya mencuba utk mengurangkan mkn mende2 yg mengundang penambahan lemak berkrim....kebetulan kt opis aku ade cabaran nestle 14days...1 grup 3org pastu kena turun atleast 10kg within 14days...aku nak masuk...beriye2 ni nk join...cek BMI, kurang dr ape yg dikehendaki..maka takleh join...so join gym ajelah....aku tgk opismet aku makan cereals ni npk sedap...siap ade buah2 kering....so aku bli lah tuk dinner sajok...pg aku elakkan makan roti canai dan nasi lemak...tghari wajib makan nasi sbb tenaga dah ilang ber-exercise...akan kucuba menghabiskan stok cereal ni ..takleh kot percubaan 14days...mcm tak larat je...maklomlah tekak nasi...abiskan sekotak dululah...tu pn mlm td mkn mcm nk loya je...maklomler mak tak sker susu u olsss...


siap yogurt gitu...poyo sangat!!!

muka penat bergym semlm...PT dera aku tahap gaban..nk rabak peha asik kena kangkang besar2...uhukkkk...

0 comments:

Post a Comment

 
;