Tuesday 21 May 2013

Mid Year Exams SKDU

Last 2 weeks terlepas 1 bala...danish exams...aku anggap bala sebab ngn aku2 sekali kena join hapal semua subjek...aku rs, aku rslah, anak lelaki ni jenis byk main2...tak fokus...so aku pn terpaksa amik pendekatan terbaru....aku sekali join revision...instead of danish je buat semua revision, aku baca sama2 ngn danish...alhamdulillah pendekatan tu menunjukkan kemajuan..cuma kena sabar sketlah...kebetulan mgu tu order mmg tak byk lgsg...free time byk..so bykler masa aku layan danish ni haaa.....tahap sabar tu kena tinggi sbb danish koje merengek ajeee....boring katenye...dia tak pk mak dia punye boring nk layan revision khen?? tak pasal2 sume subjek aku dh terer jugak...auwww...sian dhia terabai...takpe lusa mama start ajar dhia plak ok??

So, semlm dh dpt result...bapak danish yg amik..bile bapak yg amik, aku tanye no bape, dia jawab takde no..cikgu bgtau performance danish for each subjek...okeh fine~...sib baik ler ade mak2 org yg aku kenal dlm kelas danish tu...so aku kol lah tanye btol ke takde no..masing2 jawab ade...aiyooo...huhuhhuhu..jalan terakhir, aku kol sekolah, ard 130pm nk ckp ngn cikgu kelas...sbb kt kertas bawak balik tu mmg takde lgsg bgtau danish no bape...yg tau keseluruhan markah danish /500...sib baik cikgu nk jawab tepon...cikgu igt2 lupa..dia ckp rsnye 26/35...heheehehe..beselah anak i...bg aku ok lah...sbb tuk kali ni, subjek danish yg B cuma pemahaman dan bahasa arab...lain2 sume A...alhamdulillah...nk ltk gambo keputusan exams pn takde sbb cikgu bg berhelai2 tuk aku sign...sbb guna KSSR, so derang ade rate tuk every subjek di mana aku aram tak paham...wahahahaha...sekian...

0 comments:

Post a Comment

 
;